onsdag 24 december 2014


Julklapp

Jag har tänkt. På människor. De som finns omkring mig och som tålmodigt lyssnar varje gång mina meningar börjar med "jag har tänkt på en sak...". Med extern uppmuntran startas därför denna blogg. Tanken är att fylla den med allt som finns i tanken och i känslan. Livet. Om allt det vi finner på vår inre och yttre resa. Om det vi inte finner. Detta är min julklapp till er.

Varma & fröjdefulla dagar önskar jag er.



I've been thinking. About people. Those who are around me and listens patiently whenever my sentence starts with "I have been doing some thinking....". Thanks to external encouragement I started this blog. The idea is to fill it with thoughts and  feelings. Life. The things that could be found during our internal and external journey through life. And indeed, what is not to be found.  This is my Christmas gift to you.

I wish you all a warm & joyful day, .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar