tisdag 30 december 2014

Håll mitt hjärta


En sång för hjärtat. En melodi. En text. För kärlekens vackraste gryning. För det vackraste. För dig. Och för mig. För oss. När orden inte riktigt passar, så lyssna på den här. Känn ljuset denna dag. Känn kärleken inom dig. Jag ger den ju till dig. I det enklaste. I det vackraste.





Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mitt hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ
Håll min själ

Lyssna på den här: Håll mitt hjärta med Björn Skifs

"Follow your heart" står det på det vackra halsbandet, som finns att inhandla på Haga hem och Minoveraspa.

Ta vara på dagen. Denna 30:e december 2014.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar